Regulamin sklepu internetowego Aromiqa
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (dalej: "Regulamin") określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Aromiqa, prowadzonego pod adresem aromiqa.pl (dalej: "Sklep"), zajmującego się sprzedażą zapachów dla domu.
2. Właścicielem Sklepu jest firma ARR IT Artur Rashkevich, z siedzibą w Gdańsku (80-298) przy ul. Zenitowej 71, wpisana do Rejestru CEIDG pod numerem NIP 957-107-44-62, e-mail: aromiqa.pl@gmail.com.
3. Sklep prowadzi działalność wyłącznie na terenie Polski.
4. Klientem może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca nabywać prawa i zaciągać zobowiązania (dalej: "Klient")
§2. Definicje
1. Sklep – sklep internetowy Aromiqa, prowadzony pod adresem aromiqa.pl.
2. Sprzedawca – podmiot prowadzący działalność handlową w Sklepie, zgodnie z danymi wskazanymi w §1 pkt 2.
3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca z usług Sklepu.
4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Abonament – usługa polegająca na cyklicznym dostarczaniu Produktów na podstawie umowy zawartej na czas nieokreślony.
6. Produkty – dyfuzory zapachowe oraz inne produkty zapachowe oferowane przez Sklep.
7. Zamówienie testowe – jednorazowe zamówienie produktu Aromiqa, umożliwiające wypróbowanie zapachu.
8. BLIK – metoda płatności elektronicznej obsługiwana przez operatorów bankowych w Polsce.
§3. Zasady świadczenia usług w modelu abonamentowym
1. Aromiqa oferuje sprzedaż zapachów dla domu w modelu abonamentowym, polegającym na cyklicznym dostarczaniu Klientowi wybranego przez Sprzedawcę produktu (dalej: "Abonament").
2. W ramach Abonamentu Klient nie ma wpływu na rodzaj otrzymywanego zapachu. Dobór zapachów odbywa się według wytycznych Sprzedawcy.
3. Abonament wymaga dokonywania comiesięcznych płatności kartą płatniczą. Klient jest zobowiązany zapewnić środki na rachunku karty umożliwiające realizację transakcji.
4. Abonament jest zawierany na czas nieokreślony, z możliwością jego wypowiedzenia przez Klienta w dowolnym momencie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
§4. Jednorazowe zamówienie testowe
1. Klient może skorzystać z jednorazowego Zamówienia testowego, pozwalającego na wypróbowanie produktu Aromiqa (dalej: "Zamówienie testowe").
2. Za dobór zapachu dla Zamówienia testowego odpowiada Sprzedawca.
3. Koszty dostawy Zamówienia testowego ponosi Klient.
4. Zamówienie testowe nie zobowiązuje Klienta do zawarcia umowy Abonamentowej.
§5. Warunki realizacji zamówień
1. Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Zamówienie w ramach umowy Abonamentowej składane jest poprzez wybór rodzaju abonamentu oraz podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych i pełnych danych osobowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z podania nieprawidłowych danych.
4. Dostawy realizowane są wyłącznie na terytorium Polski.
§6. Płatności
1. W modelu Abonamentowym płatności dokonywane są wyłącznie z góry, za pomoc ą karty płatniczej poprzez automatyczną obsługę cyklicznych obciążeń.
2. W przypadku jednorazowego Zamówienia testowego płatność odbywa się metodami udostępnionymi przez operatora płatności.
3. W przypadku niemożności zrealizowania płatności w modelu Abonamentowym, Klient jest informowany o problemie i ma 7 dni na uregulowanie zaległości. Brak płatności w tym terminie może skutkować zawieszeniem świadczenia usług.
§7. Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszego produktu, bez podania przyczyny.
2. Ze względów bezpieczeństwa zwrot produktu jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy znajduje się on w stanie nienaruszonym (tj. nie został otwarty).
3. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie. Oświadczenie to powinno zostać wysłane na adres mailowy Sklepu wskazany w §1 pkt 2.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu.
5. Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient.
§8. Reklamacje
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad produktu w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
2. Reklamacje należy składać na adres mailowy Sklepu wskazany w §1 pkt 2.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i informuje Klienta o wyniku procedury reklamacyjnej.
§9. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
2. O wszelkich zmianach Regulaminu Klient będzie informowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację na stronie Sklepu oraz przesłanie wiadomości na wskazany adres e-mail.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw obowiązujących na terenie Polski.